Gigabyte B550 AORUS ELITE V2

€ 143,-
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 Review

thom.croesNewbie 4 mei 2021, 772 views Product gekocht

Gigabyte B550 AORUS ELITE V2

Goed product. BIOS werkt fijn en je kunt er makkelijk dingen in aanpassen naar wens. RGB op moederbord kun je mooi aanpassen met de bijbehorende software. Daarnaast ziet het moederbord er strak uit en heeft het genoeg aansluitingen voor je componenten.

Pluspunten

• Strak design
  • Aanpasbare RGB
  • Fijne BIOS
  • Genoeg aansluitingen

Minpunten

• Niet superveel RGB (Voor de liefhebbers)

Layout Score: 5
De Gigabyte AORUS B550 Elite V.2 en de Ryzen 7 3700X werken erg fijn samen. Het moederbord beschikt over 4 DDR4 Ram sloten en in de BIOS kun je je ram makkelijk overclocken door hem over te schakelen naar X.M.P. Daarnaast beschikt dit moederbord ook over een PCI-e 4.0 x16 en 2x PCI-e 3.0 x16 je hebt dus genoegt keuze voor je grafische kaart (Ik raad je aan om je grafische kaart gewoon in het PCI-e 4.0 slot te doen.) Ook heb je genoeg USB poort aansluitingen voor al je peripherals. Wat betreft de Ryzen 7 3700X. Dit is een zeer snelle processor die goed met meerdere programma's tegelijk kan omgaan. De processor heeft ook 8 cores en 16 threads.

Voor iedereen die twijfelt ik kan dit zeer zeker aanbevelen het werkt voor mij echt fijn ik heb er geen problemen mee.

Heb jij ook een Gigabyte B550 AORUS ELITE V2?

die 2 extra sloten werken wel maar op x2 en x1 ...