Lian Li Lancool II Mesh Performance

Specificaties Tower • 9 interne bays - Bekijk alle specificaties

Lian Li Lancool II Mesh Performance Review

ParaWM 3 mei 2021, laatste update op 3 mei 2021, 92 views Product gekocht

Lian Li Lancool II Mesh Performance

Half jaar in gebruik. Geweldige kast. Alles goed toegankelijk en super degelijk/robuust. Makkelijk schoon te maken. Het rooster onder de glazen panelen aan de zijkant is ook erg handig. Grote plus dat er twee fans onder de GPU zitten. Ingebouwde fancontroller en makkelijk verwijderbare stoffilters. Helemaal top! Goede prijs ook.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit, robuust
  • Heel flexibel, veel mogelijkheden
  • Veel openklapbare panelen
  • Extra fans voor GPU

Minpunten

• Geen

Gekocht via Overclockers UK in November 2020 toen hij nog niet in NL verkrijgbaar was. Nu dus half jaar in gebruik. Geweldige kast. De ramen aan twee kanten maken dat alles goed toegankelijk is om snel een onderdeel te wisselen of cmos reset te doen. Materiaal is super degelijk/robuust. De voorkant komt er makkelijk af om fans schoon te maken, en de front I/O zit in de kast, niet aan het front paneel. Dus geen kabeltjes om rekening mee te houden als je het front paneel los trekt.

Het rooster onder de glazen panelen aan de zijkant is ook erg handig om snel bij de voeding te komen en/of bij de vrije ruimte ervoor, die ik gebruik voor mijn HDD. Snel een schijfje bijprikken in een paar seconden. Dan natuurlijk een grote plus dat er twee fans onder de GPU zitten, meer koeling (daar) is altijd positief. De ingebouwde fancontroller gebruik ik ook zeker; hij staat altijd op low (45%) eigenlijk. Een enkele keer op medium (75%). Blijf een knopje toch fijner vinden dan software, zal de leeftijd wel zijn ;) Verder makkelijk verwijderbare stoffilters en een heel flexibele bay aan de voorkant voor je fans / AiO. Ik kon er precies de dikke 280 radiator van Arctic in kwijt, met fans in push/pull.

Nul klachten, helemaal top! Goede prijs ook.

Heb jij ook een Lian Li Lancool II Mesh Performance?