JBL Xtreme 3 Blauw Review

AWeirdo 2 mei 2021, 125 views Product gekocht

JBL Xtreme 3 Blauw

Sinds een aantal dagen nu de JBL Xtreme 3 in het blauw in bezit. Mijn ervaring to heden? Uitstekend!

Pluspunten

• Mooi gebalanceerd geluid tot -> lees minpunt
  • Direct plug en play, geen apps nodig
  • Werkt tot heden met ieder apparaat samen
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Totdat hij richting zijn max volume gaat, dan zijn de hoge tonen te schel

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
In mijn vorige review was het te lezen dat ik de Harmon Kardon Citation 200 per direct retour had gestuurd vanwege de slechte geluidskwaliteit. Gelijk omgeruild voor de JBL Xtreme 3, en ik kan niet anders zeggen dat dat ik zeer tevreden ben. De Xtreme 3 staat mijlenver boven de Citation 200 qua geluidskwaliteit en dat voor ca 30% minder geld.

De JBL Xtreme 3 koste mij EUR219,- (in de aanbieding) en wat je daarvoor krijgt is uitstekend.
- Direct plug en play via bluetooth. Met elk apparaat hier heeft hij zo verbinding (Tv, Laptops, Telefoons)
- Het geluid heeft een goede balans en kan goed hard wanneer dat nodig is. Heel soms wil ik dat de bas net iets minder is (maar dat is meer persoonlijke preferentie dan een echt minpunt)

Het enige minpunt, zet je hem erg hard dan willen de hoge tonen wel eens pijn doen aan de oren. Echt maximaal volume is aan de andere kant ook niet iets wat je vaak zal doen. Ik zit vaak zo rond de 70/80% als ik buiten ben en dan hoor je het op 30 meter afstand nog prima ;-)

Heb jij ook een JBL Xtreme 3 Blauw?