Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

€ 133,-
Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart) Review

marty45 1 mei 2021, 207 views Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Super comfortabele hoofdtelefoon met een grote soundstage (ook handig voor games zoals CS:GO) en prachtig geluid. Oorschelpen zijn groot genoeg. Ik kan deze hoofdtelefoon de hele dag door dragen zonder problemen.

Pluspunten

• bouw kwaliteit
  • geluid
  • grote soundstage
  • super comfortabel
  • lange coil kabel
  • open klankkast
  • leuk design

Minpunten

• 3.5mm kabel niet verwijderbaar
  • 250 ohm, niet voor kleine apparatuur

Ik heb deze hoofdtelefoon gekocht nadat ik een ath-m50x had gekocht. Ik vond die hoofdtelefoon erg oncomfortabel zitten, dus was nog even gaan rondneuzen en kwam op deze hoofdtelefoon.

Deze hoofdtelefoon is super comfortabel, met een grote soundstage (ook handig voor games zoals CS:GO) en heeft een prachtig geluid. Oorschelpen zijn groot genoeg en voelen lekker zacht aan.
Ik kan deze hoofdtelefoon de hele dag door dragen zonder problemen.

Ook al is deze hoofdtelefoon 250 ohm, heb ik geen versterker nodig gehad om deze te kunnen gebruiken.
De meeste programma's draai ik nu tussen de 10-30% Windows volume. Discord op 40%.
Wel moet ik de hoofdtelefoon in mijn moederbord aan de achterkant van mijn pc aansluiten (Gigabyte X570 GAMING X), omdat ik bij de voorkant een storend geluid hoorde (komt waarschijnlijk door de bedrading in de desktop case, Fractal design define S)

Heb jij ook een Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)?

Vraag & Aanbod