Audio-Technica ATH-M50X (Zwart) Review

marty45 1 mei 2021, laatste update op 1 mei 2021, 109 views Product gekocht

Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)

Deze hoofdtelefoon op aanraden van een paar vrienden gekocht, ikzelf was er niet tevreden mee. Goede prijs voor een hoge kwaliteit aan geluid. Ik vind alleen dat de hoofdtelefoon erg strak zit. Na een uurtje dragen kreeg ik al last van mijn oren/hoofd. De oorschelpen zijn ook niet super groot

Pluspunten

• goed geluid
  • goede bouwkwaliteit
  • 3.5mm kabel is verwijderbaar
  • strak design

Minpunten

• erg oncomfortabel
  • kleine soundstage (geen?)
  • oorschelpen zijn iets te klein
  • geïsoleerd gevoel
  • eten klinkt 100x zo luid

Deze hoofdtelefoon op aanraden van een paar vrienden gekocht, maar ikzelf was er niet tevreden mee.

Goede prijs voor een hoge kwaliteit aan geluid.
De oorschelpen zijn ook niet super groot, dus de oorlel valt er dan net buiten (op de oorschelp van de hoofdtelefoon).

Ik persoonlijk vind het ook niet fijn dat de klankkast helemaal dicht zit. Doordat de hoofdtelefoon zo strak zit komt er een zeer goede sluiting om de oren. Je kan met de gesloten klankkast jezelf niet horen praten en de omgeving hoor je ook een stuk zachter.
Erg hinderlijk tijdens het eten etc, dit klinkt super luid.

Al deze nadelen hebben ervoor gezorgd dat ik een Beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ohm heb aangeschaft. Grotere oorschelpen, een mooi geluid en deze zit meteen heel comfortabel. Ook heeft deze een grote sound stage, wat de M50x mist (alles klinkt bij de m50x alsof het op 1 plek zit, doordat het geluid nergens naartoe gaat behalve je oor). Deze grote soundstage is erg fijn bij games zoals CS:GO

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)?

Vraag & Aanbod