Nest Learning Thermostat V3 (Zilver)

€ 193,08
Specificaties Modulerende Aan/uit thermostaat + app - Bekijk alle specificaties

Nest Learning Thermostat V3 (Zilver) Review

Eric_SchlangenNewbie 30 april 2021, 336 views Product gekocht

Nest Learning Thermostat V3 (Zilver)

Ziet er prachtig uit maar valt vanaf dag 1 tegen. Geeft een te hoge temperatuur aan. Na slechts drie jaar is hij nu echt stuk, het weekprogramma werkt niet meer. Onbekend of de Heat link of de thermostaat kapot is, maar dat maakt niet uit, ze worden niet los geleverd!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • App bediening

Minpunten

• Onnauwkeurige temperatuur
  • Onderdelen niet leverbaar
  • Snel kapot (na 3 jaar)

Kwaliteit Score: 1
Het blijkt dat bij Google bekend is dat de thermostaat onnauwkeurige temperatuur aangeeft. Het voelt dus altijd koud aan terwijl de thermostaat 21 graden aangeeft. Blijkt bij mij in werkelijkheid twee graden kouder te zijn.
Na drie jaar schakelde de weekprogramma's de verwarming niet meer aan. Kon de verwarming alleen nog op de Heat link (naast de ketel) inschakelen. Monteur gebeld, die alle resets heeft uitgeprobeerd, conclusie: hij (Heat link) is stuk. Wordt niet los geleverd.
Zij (groot installatiebedrijf) verkopen de Nest ook niet meer omdat ze er teveel klachten over kregen. Na drie jaar kan ik dit peperdure ding dus in zijn geheel weggooien (garantie is twee jaar)!
Nu een ander merk gemonteerd en merk direct het verschil, het wordt weer aangenaam warm op de ingestelde temperatuur.

Heb jij ook een Nest Learning Thermostat V3 (Zilver)?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties

tnx, welk merk en type heb je als vervanging gekozen?
Ik heb nu een Honeywell Lyric T6 wifi thermostaat bedraad zwart, voor 135 Euro aangeschaft en zelf gemonteerd. Die werd me door de monteur aangeraden. Daar ben ik tot nu toe zeer tevreden mee. De montage viel me reuze mee. Er staan filmpjes over het aansluiten online.