Gigabyte AORUS X570 ULTRA Review

AlphaPrinciple 30 april 2021, laatste update op 30 april 2021, 58 views

Gigabyte AORUS X570 ULTRA

Mooi moederbord voor een stevige prijs.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Ventilatortje is gelukkig erg stil

Minpunten

Mijn eerste AMD moederbord sinds enkele jaren, maar wel al mijn derde of vierde Gigabyte moederbord op rij. Ik vreesde dat het ventilatortje op de chipset me zou storen maar gelukkig is het erg stil. Zoals altijd bij Gigabyte stabiel en kwalitatief materiaal. Niet goedkoop maar ik doe meestal wel een jaar of 5 met een pc dus zijn geld wel waard. Wifi kwaliteit nog niet kunnen testen.

Heb jij ook een Gigabyte AORUS X570 ULTRA?