Gigabyte AORUS B450 PRO (rev. 1.0)

€ 165,32
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B450 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte AORUS B450 PRO (rev. 1.0) Review

RailRoadNL 30 april 2021, 77 views Product gekocht

Gigabyte AORUS B450 PRO (rev. 1.0)

Bij het vernieuwen van me PC had ik besloten om ook een nieuwe amoederboard aan toe te voegen, waarbij ook erg leuke RGB Effecten aan toegevoegd zijn. Verder vind ik het ook erg fijn dat er 2 M2 sloten er op zitten.

Pluspunten

• 6 Sata aansluit punten
  • 2x M2 sloten Koelbloken meegeleverd
  • Stoer uiterlijk

Minpunten

• Geen

Layout Score: 5

Heb jij ook een Gigabyte AORUS B450 PRO (rev. 1.0)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.