Philips Flash Drive USB 3.0 Snow Edition (/10) 64GB Paars Review

Ruikersnaam 28 april 2021, 77 views Product gekocht

Philips Flash Drive USB 3.0 Snow Edition (/10) 64GB Paars

heftig traag

Pluspunten

• mooi
  • goedkoop

Minpunten

• traag

Ik had deze ooit gekocht (2014?) omdat ie in de bonus was bij AH voor €12 denk ik. 64GB met usb 3.0 voor €12 was vooral in die tijd een wel erg goeie prijs.
Omdat er usb 3.0 op zit, dacht ik steeds dat er iets met mijn moederbord was dat ie zo traag is met grote bestanden. Van alles geprobeerd met het MoBo maar niks hielp. Inmiddels nieuw MoBo, maar nog steeds is de usb-stick traag. Pas geleden was ik op zoek naar een extra usb-stick met 64GB en toen kwam ik erachter dat deze usb-stick gewoon traag is. Ik heb de nieuwe getest en deze Philips is gewoon traag. De usb 3.0 is dan behoorlijk zinloos en had net zo goed 2.0 kunnen zijn; ik zou er niks van merken.
Deze is wel erg mooi, maar blijkbaar heeft Philips alleen moeite in het uiterlijk gestoken omdat zelfs op hun eigen productpagina nergens lees- en schrijfsnelheid genoemd staan. Via Tweakers ben ik erachter gekomen dat deze waarschijnlijk 5MB schrijfsnelheid heeft. Dat is heftig traag als er een usb 3.0 op zit. Echt zonde van zo'n mooie usb-stick.

Heb jij ook een Philips Flash Drive USB 3.0 Snow Edition (/10) 64GB Paars?