Trust KB-1400S Slimline Toetsenbord Review

mauricer1 20 augustus 2010, laatste update op 20 augustus 2010, 223 views

Trust KB-1400S Slimline Toetsenbord

Pluspunten

• Misschien de media toetsen hoewel ik die in de 3 jaar nooit heb gebruikt.
  • Redelijk compact, past in mijn laptop tas.

Minpunten

• Korte kabel
  • Slechte kwaliteit toetsen
  • Slechte Ergonomie door de plaatsing van de toetsen.
  • Veroorzaakt veel typfouten doordat de toetsen raar geplaatst zijn.

Ik heb dit keyboard in 2007 gekocht omdat de toetsen op mijn laptop kapot gingen van het gamen.
De problemen met dit toetsenbord zijn voor mij dat de toetsen van slechte kwaliteit zijn en dat de indeling van de toetsen uiterst vervelend is en dat de kabel erg kort is;
Bij mij was het vooral het probleem dat toetsen snel kapot gaan waardoor je ze heel hard en vaak achter elkaar moet indrukken wil je ze nog laten werken.
De indeling is erg vervelend doordat alle toetsen dicht bij elkaar zit gepropt en je dus makkelijk de verkeerde toetsen indrukt, ik ben na 3 jaar nog steeds niet aan dit toetsenbord gewend en het bezorgt vaak irritatie.
Overigens als je handen niet erg klein zijn zit je tijdens het gamen altijd in een krampachtige houding met je hand als je gamet met de WASD toetsen.
Ik zou dit toetsenbord niet kopen omdat in principe de meest basic dingen die je van een toetsenbord verwacht slecht werken.

Heb jij ook een Trust KB-1400S Slimline Toetsenbord?

Erg negatieve review enkel omdat je zelf niet het goede product koopt bij de door jou gebruikte toepassing.

Er bestaan niet voor niets speciale game toestenborden , tenslotte ga ik met een Fiat Panda ook niet cross country crossen.....je kunt de donder op zeggen dat je dan kramp krijgt , verkeerde houding aanneemt enz enz

beetje makkelijk scoren wat jij nu doet......jammer dat nu mogelijk mensen het nu laten liggen terwijl het mogelijk juist heel goed bij hun doel past