Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce 10G (rev. 1.0)

Specificaties Max. 1,95GHz • GDDR6X • 3x DP, 3x HDMI - Bekijk alle specificaties

Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce 10G (rev. 1.0) Review

{mc}Roland 27 april 2021, laatste update op 27 april 2021, 391 views Product gekocht

Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce 10G (rev. 1.0)

Pluspunten

• Waterkoeling AIO
  • Prijs t.o.v. wat deze GPU nu kost
  • Stil
  • Koel
  • prestaties van deze kaart is ruim boven de meeste RTX 3080 kaarten

Minpunten

• Draadje van de ventilatoren had best weggewerkt mogen worden in de bescherming van de waterslang

Wat ben ik blij dat ik deze kaart sinds eind januari heb. Ik heb als 1 van de eerste de kaart bij Azerty kunnen bestellen en was nr 11. Ik heb er in mijn ogen er een "normale" prijs voor betaald (net iets boven de euro 1000), zeker als je ziet wat er nu voor gevraagd en geboden wordt, (nee ik doe deze kaart niet weg!)
Mijn vorige kaart was de 4 jaar oude Gigabyte GTX 1080 Waterforce Xtreme en de stap naar de RTX 3080 is zeer duidelijk merkbaar.
Kaart blijft in mijn kast op full load altijd rond de 53 graden en draait met COD Cold war altijd op 2042Mhz
Ik heb een grote kast, Cooler Master Cosmo II 25th Annivesary edtition, die erg veel ruimte heeft waardoor ik geen enkel probleem heb om de GPU met radiator te herbergen.
Ik doe niet aan overklocken en maak verder geen gebruik van allerlei tierelatijntjes dus daar kan ik weinig over mededelen
Voor mij is het de perfecte kaart waar ik zeker weer 4 jaar mee ga gamen en de enige kaart die ik wilde hebben, ook vanwege de 4 jaar garantie die je hebt als je de kaart aanmeld bij Gigabyte

Heb jij ook een Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce 10G (rev. 1.0)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.