BenQ FP93GX Review

knipperNewbie 28 mei 2006, 530 views

BenQ FP93GX

Pluspunten

• mooi beeld
  • makelijk in te stellen met knoppen
  • dus niet met sofware !!!!

Minpunten

• Geen

Perfect monitor
gelukkig zonder boxen
absoluut een aanrader nu ongeveer
2 maanden in mijn bezit

een topper voor zijn prijs heb hem bij alternate besteld
en meteen geleverd gekregen
had er ook pixel garantie bij genomen maar dit was overbodig !!!
klein nadeel is het niet in hoge te verselbare voet
welke trouwens wel erg stabiel staat
kabels prima weg gewerkt

kopen die monitor

prima
prim prima primaa primaprima prima prima prima prima prima prima prim primaa prima prima prima prima prima prima prima prima primaprima p primarima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prim primaa prima prima prima prima prima prima
prima prima prima prima

Heb jij ook een BenQ FP93GX?

Ik vermoed dat het een gedicht is. :P
Ik stel voor dat er ook ingesteld wordt dat bij een productsurvey op het einde het laatste woord niet zo vaak mag herhaald worden ;).

Kunnen user reviews ook verwijderd worden? :P

Tip:

Onderbouw eens je beoordelingen. Zorg ervor dat iemand anders er iets aan heeft. Het enige wat we nu weten is dat jij het wel een toffe monitor vindt. Ik hoop het trouwens, aangezien je het gekocht hebt. Het zou erg zijn als je die aankoop niet goed zou vinden ;). Geef ons echter eens echte ervaringen, details, etc...

En schrijf aub volzinnen.
Hij is helemaal prima, zelfs genoeg woorden.
De survey is bij deze genomineerd voor "Slechtst en minst inhoudelijke survey" bij de Survey Awards 2006.
Bij deze breng ik hier mijn stem op uit xD