BenQ EW3270U Grijs

€ 385,59
Specificaties 31,5" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • VA • 4ms - Bekijk alle specificaties

BenQ EW3270U Grijs Review

Jan Onderwater 21 april 2021, 193 views Product gekocht

BenQ EW3270U Grijs

Ten eerste, ik ben verwend met zeer goede beeldschermen. Dit is geen heel erg goed scherm, het is perfect in orde en beter dan de meeste kantoordisplays die in de meeste bedrijven staan. Qua prijs/prestatie is hij prima.

Pluspunten

• groot
  • scherp
  • hoge resolutie

Minpunten

• kleuren
  • helderheid
  • geluidskwaliteit

Als je op zoek bent naar een groot beeldscherm met een hoge resolutie, zodat u meerdere documenten naast elkaar kunt hebben om mee te werken, hoef je niet verder te zoeken, dit is wat je zoekt. Ik heb Word-documenten, Excel-bestanden en MS Project tegelijk aanstaan, allemaal mooi en overzichtelijk. Het is een geweldige monitor om in een kantoor te werken.

Wat het gamen betreft, kan ik niets zeggen, ik doe het gewoon niet aan gaming.

Als u op zoek bent naar een monitor voor foto- of videobewerking, kunt u beter iets anders zoeken. Het is niet goed genoeg voor professionele of pro-sumer behoeften. Wie denkt dat dit het geval is, heeft nog nooit met een echt goede monitor gewerkt. Dus, een koopadvies? Ja, maar alleen voorwaardelijk.
Helder genoeg voor kantoordoeleinden, maar zeker niet voor videobewerking of het bekijken van een film, er zitten luidsprekers op, maar die zijn echt niet goed.

Heb jij ook een BenQ EW3270U Grijs?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.