Tweakers zegt: 7,5

Motorola Edge Zwart

Specificaties 6,7" • 2340x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Edge Zwart Review

jan_schrik 21 april 2021, laatste update op 21 april 2021, 268 views Product gekregen

Motorola Edge Zwart

Motorola Edge Black in de herkansing

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Goede ontvangst
  • fijn scherm (OLED)
  • batterijduur

Minpunten

• schermproblemen

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn lief een Motorola Edge Black, mooi toestel met een batterij die het bijna 2 dagen volhoud, een super scherm en redelijk goede prestaties all over.
Tijdens een rit met de camper naar Limburg waarbij ik het toestel als routeplanner gebruikte begon het scherm zonder aanwijsbare reden ineens op te spelen, flikkeren en vreemde kleuren uiteindelijk resulteerde het in een wit scherm. Het blijkt dat deze displayproblemen al bekend zijn.
Contact opgenomen met Belsimpel en aangemeld voor reparatie dit rresulteerde in een swao en ik had weer een nieuw toestel.
Onder het motto nieuwe kansen nieuwe prijzen maar weer eens overnieuw begonnen

Heb jij ook een Motorola Edge Zwart?

Vraag & Aanbod

Jan, ik had precies het zelfde na 28 dagen in gebruik, eerst vlekken in scherm, daarna heel veel geflikker en toen niet meer hanteerbaar. Ook terug naar Belsimpel en heb mijn geld teruggekregen (nette service trouwens).

Ik durf eerlijk gezegd geen nieuwe Motorola Edge meer te kopen, het schijnt een bekend euvel te zijn.
maar ja, het is wel een heel gaaf toestel. Ik twijfel dus enorm :?
hoe gaat ie nu met die van jou?
Ik dacht laat ik Motorola (ik had ook een Nexus 6 van hun) nog een kans geven en tot nu toe gaat het goed. Ik heb een toestel swap gehad. Mocht hij weer instorten dan is het einde oefening