Gigabyte B550 AORUS PRO V2

€ 316,47
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte B550 AORUS PRO V2 Review

Hephie 20 april 2021, 175 views Product gekocht

Gigabyte B550 AORUS PRO V2

Geupgrade van een 2700x en een x470 aorus moederbord, naar deze 5600x in combinatie met een Gigabyte B550 AORUS PRO V2 moederbord.

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • Voldoende aansluitingen
  • Geen crashes so far

Minpunten

• Bios versie out-of-the-box wat achterhaald

Initieel wat problemen gehad met het booten, omdat de bios waarmee het moederbord kwam de processor nog niet ondersteunde. Qflash moeten doen via USB, geen super duidelijke uitleg maar ondertussen weet ik hoe! Heb je hetzelfde probleem? doe me gerust een berichtje.

Overigens de stock koeler vervangen door een noctua NH-12s, want deze kreeg het naar mijn mening toch net niet getrokken.

Super content van, nog geen enkele crash gehad en op zich een mooie prijs kwaliteitsverhouding (zeker in deze tijden).

Heb jij ook een Gigabyte B550 AORUS PRO V2?