LG 32QN600

€ 369,-
Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 32QN600 Review

rustynut 19 april 2021, laatste update op 19 april 2021, 645 views Product gekocht

LG 32QN600

Mooie monitor. Text veel scherper dan bij gaming series. Prima resolutie voor 100% scaling.

Pluspunten

• mooie kleuren, weinig IPS glow
  • mooie scherpe pixels
  • flicker-free (helemaal tot 0% helderheid)

Minpunten

• geen speakers
  • geen USB
  • aparte "afronding" links en rechts van het scherm

In tegenstelling tot de gaming series (bijv. 32GN650), heeft 32QN600 geen segmented pixels, wat in veel scherpere text resulteert (zie op rtings wat ik bedoel). Voor minecraft en dergelijke is 75Hz nog steeds prima.

Heb deze genomen in plaats van een 4K omdat 60Hz veel te weinig is voor alles en omdat ik display scaling erg vind.

Enige minpunt is de randen aan linker- en rechterzijde zijn niet scherp - de allerlaatse kolom pixels is alleen zichtbaar als ik er recht tegenaan kijk. Vanaf een normale kijkhoek (120cm afstand) lijkt er alsof het scherm aan beide kanten ietjes "afgerond" is (zie tweede foto hieronder). Wat wel jammer is want ik koop IPS juist voor de kijkhoeken.

IPS glow gemiddeld tot weinig (dit blijft een IPS scherm natuurlijk - zie laatste foto).

Heb jij ook een LG 32QN600?

Vraag & Aanbod