Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, 12GB ram, 256GB opslag, Zwart

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, 12GB ram, 256GB opslag, Zwart Review

mouse86 19 april 2021, 780 views Product gekocht

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, 12GB ram, 256GB opslag, Zwart

Wat een fijn toestel! Niet te groot, fijne accuduur, lekker vlot, zeer mooie foto's, prachtig geluid, prachtige selfie camera... Kortom ik ben ontzettend blij als upgrade van mijn s10.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid fingerprint sensor
  • Batterij duur veel beter dan m'n oude s10

Minpunten

• Niets?

Een review speciaal voor mensen die van een S10 komen. Ik heb ruim een maand gewacht omdat ik twijfelde of de s21 wel een verbetering zou zijn. Reviews over het toestel vergelijking met s10 die ik las waren gemengd positief en negatief.

Nu ik de knoop doorgehakt heb, ben ik zeer positief. Mijn s10 haalde de dag niet qua accu duur. Nog voor 20.00 uur zat ik rond de 10%. Elke dag weer. Deze ultra krijg ik bij hetzelfde gebruik (veel bellen en internetten) net verder dan 45% rond 20.00 uur. Perfect dus.

Ik draag jeans, zou het nog goed passen in de broek? Ja, perfect zelfs.

Het grote scherm, kan je nog wel met een hand bedienen? Ja ook dat gaat heel goed.

Als ik dan een minpunt moet noemen, is dat ze geen oplader meeleveren. En alle bestaande opladers die ik heb, laden hem niet snel op (niet snel is ca 10W laadsnelheid). Koop je de originele van Samsung, dan laad je ruim 2x zo snel op.

Dus die lader lopen is naar mijn idee een must. Tegelijkertijd koop je ze origineel voor 15 euro met verzenden vanaf bol.com. Dus dat valt te overzien.

Verder hele mooie foto's. Prachtig scherm. Veel sneller dan de s10 qua browsen en algehele bediening van het OS. De eenvoudige migratie zorgde dat ik al m'n apps en instellingen eenvoudig kon overzetten. Geen gedoe met alle instellingen en apps opnieuw downloaden.

Komende tijd zal ik de review verder uitbreiden.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, 12GB ram, 256GB opslag, Zwart?

Wordt die nog verder uitgebreid ben benieuwd namelijk naar je ervaringen :)
Goed dat je het zegt, was het alweer vergeten.

Maar na enkele maanden verder, ben ik er echt super blij mee!

+ accu duur (einde van de dag ca 50% over, met mijn s10 was dit krap aan 10%)
+ Camera, gewoon WOW. Wat een mooie foto's en wat een verbetering tov s10
+ Voelt lekker snel aan bij gebruik van apps.

Het formaat was wel een ding waar ik bang voor was (ik draag jeans). Maar achteraf maakt dat helemaal niet uit. Het is gewoon een hele fijne telefoon, goed scherm, goede fotos, en het gewicht is me alles mee gevallen. Het is een echte blijvertje hier :-)
Hoe bevalt de accu nu dan want is 8 maanden verder en volgende maand is blackfriday dus ga mischien upgraden maar hoe bevalt ie na half jaar
Ik gebruik hem nog steeds intensief.

De accu ben ik nog steeds enorm tevreden over.
Top

[Reactie gewijzigd door Kaassaus3 op 2 oktober 2021 23:54]

Update heb m ook heb m nu officieel 1 week alweer ik ging van s9 > s21u 1 word holy smokes

[Reactie gewijzigd door Kaassaus3 op 31 maart 2022 10:17]