Dead Space - Extraction, Wii Review

zahndy 18 augustus 2010, 442 views

Dead Space - Extraction, Wii

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • gameplay
  • storyline

Minpunten

• niet vrij rond kunnen lopen

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Na het spelen van Dead Space (PC) wilde ik meer van de storyline weten, dus kocht ik Dead Space Extraction in de dichtsbijzijnde electronicazaak.

Voor de besturing van het spel heb je de keuze uit de Wii Zapper of de Wiimote-nunchuck combinatie. Wat ik zelf n groot nadeel aan de besturing vond, is dat je niet de mogelijkheid hebt om vrij rond te lopen, maar dat geeft ook het het effect dat je continu alert bent, omdat je maar kort de kans krijgt om iets te doen wat in jou voordeel kan zijn.

Wat meteen opviel tijdens het spelen ervan was de kwalitiet van het spel, ik zou bijna zeggen dat ik de pc versie aan het spelen was op lagere grafische instellingen.
Het speelt zich af vr Dead Space en de verhaallijn sluit er perfect op aan. Er zijn in totaal 10 chapters, maar dat niet weg dat het spel kort is, integendeel zelfs, en er is ook een challenge mode en zelfs vrijspeelbaar bonuscontent aanwezig dat nog meer duidelijk maakt wat er heeft afgespeeld.

Kort: spectaculaire graphics voor de wii, leuke gameplay en een top story-line. Het is de 20 euro dubbel en dwars waard
Ik ga dit spel zeker nog een keer spelen en ik kijk uit naar Dead Space 2.

Heb jij ook een Dead Space - Extraction, Wii?