MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC

€ 339,-
Specificaties Max. 1,815GHz • GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC Review

boomerslotboom 18 april 2021, 333 views Product gekocht

MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC

FS202 loopt mooi voor mij. Wellicht bij normale prijzen ooit nog een vervanger.

Pluspunten

• Voor mij voldoende voor FS2020
  • Zit op max ventilator voor 65 graden
  • Niet te groot, nit te zwaar.

Minpunten

• Is duidelijk te horen, op max.
  • Maar hé, 't is voor een flight simulator!

Begin februari 2021 gekocht voor de "absurde" prijs van € 339. Het mag bekend zijn, dat het "absurde" iinmiddels door de werkelijkheid is ingehaald.

De videokaart voor mijn FS2020 ontbrak nog. Waar ik iets van een RX5700 op het oog had, besloot ik toch maar tijdelijk voor een wat normale prijs, deze kaart als gok te kopen.

De gok pakt goed uit. Met een powerlimit op 90%, Core Clock +188 en een Memory Clock op + 170 kom ik in FS2020 op een FPS van minimaal 45. Daar ben ik tevreden mee. 1% low weet ik niet, voor mij gaat het spelen voldoende soepel.

Ik ben geen doorgewinterde tweaker, veel meer weet ik niet voor deze review te zeggen.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC?

Vraag & Aanbod