Bose QuietComfort Earbuds (Zwart)

€ 219,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort Earbuds (Zwart) Review

j4nhertog 18 april 2021, laatste update op 15 november 2021, 988 views Product gekocht

Bose QuietComfort Earbuds (Zwart)

Extreem goed, behalve de ongewilde broekzakbelletjes door aanraking die spraakbesturing activeert Update: 19-10-2021: Er is nieuwe firmware en ik heb geen lat meer van broekzakbelletjes, ook is er nu een equalizer update 15-11-2021 Voor de tweede keer retour, ditmaal ging de linker bud niet meer aan / laadde niet op.

Pluspunten

• Noise cancellation
  • Geluidskwaliteit
  • Accuduur (relatief) goed
  • Equalizer

Minpunten

• App
  • Misschien is jouw oorvorm niet normaal en passen de rubbertjes niet.
  • Op de fiets bellen kan niet eigenlijk
  • Nu voor tweede keer retour
  • Gerammel bij wandelen

De noise cancellation is unsurpassed, echte stilte, zen again, in de UB of op werk last van geroezemoes? nu niet meer.
Wil je een neutrale weergave, met genoeg bas, maar zeker niet te veel? Koop dit.
Accu gaat lang genoeg mee gegeven het feit dat er maar een mini accu in past.
Wat is rot? Ik heb vaak onvoorziene en ongewilde belletjes. Je kan de spraakbesturimg die geactiveerd wordt door een aanraking op het rechteroortje niet uitzetten in de app, die sws nog wat beter moet worden.
Stilte is mij veel waard, dus de prijs is 👍.
Als app verbeterd wordt geef ik het 5 sterren.
Vragen? Stel ze hieronder.

Update: 19-10-2021:

update 15-11-2021

Voor de tweede keer retour, ditmaal ging de linker bud niet meer aan / laadde niet op. Daarom score omlaag.

Heb jij ook een Bose QuietComfort Earbuds (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Ben ook een tevreden gebruiker. Beetje toonregeling zou wel fijn zijn (vooral bij radio streams die erg veel laag toevoegen). Ik vind de oorhaakjes geweldig.
vandaag tweede keer teruggebracht naar BCC, veel problemen met betrouwbaardheid m.i. Hebben jullie hier last van? Het gerammel bij het wandelen, dat je iets hoort bewegen in de buds ben ik ook benieuwd naar? misschien is de afwikkeling van mijn voeten wel heel slecht haha.
Ik heb er een gekocht via de Black Friday sale bij Amazon UK en bij mij valt het ook wel tegen. Noise cancelling lijkt ook slechter dan die van mijn AirPods Pro.
Ik vond de noise cancelling zelf juist beter dan bij AP Pro, niet onderschat moet worden dat de vorm van de rubbers en de vorm van jouw oren toevallig goed moeten passen. Dit zou het verschil in noise cancelling kunnen verklaren tussen ons.
Ja, als ik de AirPods Pro op heb dan hoor ik de televisie stukken minder dan met de Bose QuietComfort als bij beide noise cancelling aan heb staan en zelfde volumestand