1 review

MSI Pro MP241 Zwart

Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 7ms - Bekijk alle specificaties

MSI Pro MP241 Zwart Review

generalm13 16 april 2021, laatste update op 16 april 2021, 87 views Product gekocht

MSI Pro MP241 Zwart

Prima monitor, goede beeldkwaliteit en niet te duur, alleen jammer van de "adapter" ipv een stekker en het zwarte randje om het beeld (dit is helaas door het design)

Pluspunten

• Niet te duur
  • goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Voeding Adapters ipv normale stekker
  • Kleine zwarte rand om beeld

Ik was aan nieuwe monitoren toe en wou er 2 die hetzelfde waren, na een klein beetje speuren kwam ik op de MP241 van MSI uit, na wat meer onderzoek heb ik ze aangeschaft en gebruik de monitoren nu al sinds September 2020, kheb behalve het bezelrandje (zie image) en de adapter (die zijn lastig weg te werken enzo) weinig te klagen over de monitoren, ik heb ze aan een monitor beugel gehangen wat een wereld aan ruimte voor me opende haha.

Heb jij ook een MSI Pro MP241 Zwart?