be quiet! Pure Base 600 Zwart

€ 87,90
Specificaties Tower • 11 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

be quiet! Pure Base 600 Zwart Review

tvdleur 16 april 2021, 123 views Product gekocht

be quiet! Pure Base 600 Zwart

Hele complete kwalitatieve kast voor de prijs.

Pluspunten

• robuust
  • makkelijke componenten
  • stil
  • aftersales van het bedijf

Minpunten

• ruimte boven voor waterkoeling radiator

Hele complete kast voor de prijs. Superstil door geluidsdempend materiaal overal en ruimte voldoende voor de waterkoeling aan de voorkant. De radiator kwam met het moederboard aan de bovenkant in de knoop dus die plek viel helaas af, wat aan de voorkant ervoor zorgde dat ik de 3,5 " bays kwijt raakte, maar deze schuiven er makkelijk uit en heb ze toch niet nodig.

Ook de aftersales zijn bij be quit erg fijn. Ik was blijven haken aan het snoer van mijn koptelefoon waardoor de front headset connectors stuk waren getrokken.

Dit eerlijk uitgelegd op de after sale site en kostenloos is mij zeer snel een complete nieuwe front connector unit opgestuurd!

De base 500 die ik ook heb aangeschaft is dezelfde prijsklasse, maar zit nog iets beter doordacht in elkaar dan deze (wat je niet zou raden aan het productlijn nummer). Niettemin ben ik helemaal fan van dit bedrijf.

Heb jij ook een be quiet! Pure Base 600 Zwart?