Huawei FreeBuds Studio (Goud)

€ 149,99
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Huawei FreeBuds Studio (Goud) Review

Huaweifan8 16 april 2021, laatste update op 16 april 2021, 233 views Product gekocht

Huawei FreeBuds Studio (Goud)

De FreeBuds Studio, gewoon een goede hoofdtelefoon.

Pluspunten

• Highend kwaliteit
  • Lichtgewicht
  • Vol geluid
  • Fijne oorschelpen
  • Fijne bediening als je eraan gewend bent
  • ANC voldoet prima

Minpunten

• Touch controls wel even wennen
  • Geen 3,5mm aansluiting

Huawei, meer dan alleen telefoons...

Met een opgeladen accu moet de hoofdtelefoon 24 uur achtereen gebruikt kunnen worden. Opladen duurt een uurtje. Met tien minuten opladen, heb je voldoende acculading om 8 uur te kunnen luisteren. Bediening gaat via touch gebaren op de oorschelp.

Ik ben niet heel technisch dus ik beoordeel gewoon op wat ik hoor.
En ben zeer tevreden over het volle geluid. En de hoofdtelefoon zit fijn en drukt niet op je hoofd!

Heb jij ook een Huawei FreeBuds Studio (Goud)?