Poco X3 NFC 128GB opslag Zwart

€ 234,90
Specificaties 6,67" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Poco X3 NFC 128GB opslag Zwart Review

KethramNewbie 16 april 2021, 206 views Product gekocht

Poco X3 NFC 128GB opslag Zwart

Prima toestel in deze prijsklasse. Het scherm is helder en de camera maakt prima foto's. Een minpuntje is de MiUI. Standaard geeft dit erg veel reclame, maar gelukkig is dat wel uit te zetten.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Prima camera

Minpunten

• MiUI
  • Batterij besparing

Een minpuntje is de MiUI. Standaard geeft dit erg veel reclame, maar gelukkig is dat wel uit te zetten. Dit vergt wel wat handelingen, maar even Googlen en je weet precies waar je dat allemaal kunt doen.
Ook is het niet altijd even logisch welke instelling je waar kunt vinden. Gelukkig went het wel snel.

Ander minpuntje is de batterijbesparing vanuit MiUi. Hierdoor werken apps soms niet optimaal doordat deze op de achtergrond worden uitgeschakeld. Dit merk je vooral bij Widgets die actuele gegevens tonen, zoals bijvoorbeeld buienalarm of batterij status. Deze worden dan niet bijgewerkt zodat ze verouderde data tonen. Door het batterijgebruik van de app op "geen beperking" te zetten is het probleem gelukkig prima op te lossen.

De behuizing voelt wat goedkoop, maar wel degelijk aan. Als je, zoals ik, een hoesje gebruikt merk je daar niets van.

De vingerafdruk sensor werkt prima en is redelijk snel. Vele malen beter dan mijn vorige toestel (Vernee Mars Pro) die 9 van de 10 keer niet werkte. In de twee weken dat de Poco nu in gebruik heb deed de vingerafdruk het alleen een paar keer niet als ik mijn vinger te scheef op de sensor legde.

Al met al ben ik zeer tevreden met dit toestel.

Heb jij ook een Poco X3 NFC 128GB opslag Zwart?

Vraag & Aanbod