1 review

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 (82HS009RMB, Azerty toetsenbord)

Specificaties 14" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 (82HS009RMB, Azerty toetsenbord) Review

Sa v 15 april 2021, 252 views Product gekocht

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 (82HS009RMB, Azerty toetsenbord)

Goed product, ik raad wel aan om deze te kopen bij Lenovo zelf en dan een account aan te maken voor -10%

Pluspunten

• Touch
  • Snel
  • Snel opgeladen
  • 360°

Minpunten

• Batterijduur
  • Luid
  • Geen verlicht toetsenbord
  • Zwaar

Heb de laptop bij Lenovo zelf gekocht, ( met een account 10% korting op elk product) was goedkoper dan welke winkel dan ook. Het werkt goed. Als men Google wilt gebruiken moet je deze downloaden. Het touchscreen is heel handig voor bepaalde projecten. Ook hert de laptop enkele apps om te tekenen, deze kun je ook opslaan en gebruiken in documenten of andere. Een nadeel is dat het wat luid en rap leeg is maar dat is volgens mij door het touchscreen. Voor mij vind ik het scherm 14" groot genoeg. Voor de lader zou ik zeggen zorg dat je een stopcontact/ een verlengdraad hebt dicht in de buurt omdat het wat kort is. Maar voor de rest de bediening is makkelijk, het instellen is snel verlopen. Wel spijtig dat Cortana niet werkt in mijn regio. Ook Alexa weet ik niet hoe deze werkt.

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 (82HS009RMB, Azerty toetsenbord)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.