1 review

Libratone TRACK Air+ (Zwart)

€ 237,49
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Libratone TRACK Air+ (Zwart) Review

kompetenteboyNewbie 16 april 2021, laatste update op 16 april 2021, 494 views Product gekocht

Libratone TRACK Air+ (Zwart)

Robust, Mooi ANC, En een handige App . Dat Zijn de Libratone Track Air+

Pluspunten

• Mooie Neutrale sound
  • Snel verbonden
  • ANC (Active noice canceling)

Minpunten

• Case verliest snel glans uiterlijk
  • Matige Bass

Sound

Wij starten met de sound van de oordopjes, De sound van de Libratone Track Air+ is Goed, maar er kan wel een beetje meer Bass komen. Dus is de Neutrale instelling in de Libratone app en advies van mij.

Accu

Lat het ons nu over de Accu hebben, die is heel goed met 6 uur zonder in de case te doen, met case kom je op 24 uur. Het is ook mogelijk de Libratone Track Air+ met wireless charging op te laden. Wat voor mij niet nodig is. Omdat ik de kabel prefereer

Productkwaliteit

De oordopjes Zijn heel robuust gebouwd en Zijn redelijk ergonomisch. Die hebben ook IPX4, dus sporten is geen Probleem met de oordopjes.

De App

De Libratone app is handig, Omdat je daar niet alleen maar het ANC regelen kunt. Maar ook de Gestures zijn vrij configureerbaar, wat heel handig is

De Prijs is wel goed voor wat je krijgt. Ook in vergelijk met andere ANC In-Ears zoals de Airpods Pro

Heb jij ook een Libratone TRACK Air+ (Zwart)?