Gigabyte B550M AORUS PRO-P

Niet beschikbaar
Specificaties Socket AM4 • Micro-ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte B550M AORUS PRO-P Review

ubotesNewbie 15 april 2021, laatste update op 15 april 2021, 186 views Product gekocht

Gigabyte B550M AORUS PRO-P

Geweldig product, prachtig verpakt. Voldoet aan mijn verwachtingen. Prijs/kwaliteit verhouding van het product en de 'on line seller' kan niet beter......

Pluspunten

• lage prijs, hoge prestaties
  • voelt 'rock solid' aan
  • PCI-E 4, LAN 2,5GB, 2xM2, ALC1200

Minpunten

• bios RAM speed was even zoeken

Geweldig product, prachtig verpakt, Mijn PC heeft geen RGB dus de installatie was makkelijk.
Samen met de AMD 5600X kan ik MSFS nu continu +30fps spelen. (De GPU 'lockdown' valt geheel
buiten invloed van Azerty alhoewel ik ervan overtuigd ben dat ze ook hier proberen het beste voor hun klanten najagen) Ik heb mijn ouwe Soundblaster niet meer hoeven installeren, want de ALC1200 geeft prachtig vol geluid.
Voor de prijs kan niet beter.

Heb jij ook een Gigabyte B550M AORUS PRO-P?