Dell XPS 15 9500 (BNX9508)

Specificaties 15,6" • 3840x2400 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Dell XPS 15 9500 (BNX9508) Review

jposkamNewbie 13 april 2021, laatste update op 13 april 2021, 234 views Product gekocht

Dell XPS 15 9500 (BNX9508)

Ziet er prachtig uit maar teveel gebreken

Pluspunten

• Opslag
  • Processor
  • Fijn toetsenbord

Minpunten

• Trackpad
  • Batterijduur
  • Hitte
  • Support vanuit Dell

Aan de buitenkant een prachtige machine en is zeker in staat om krachtige taken uit te voeren. Echter is de batterijduur wat aan de lage kant (vergeleken met soortgelijke laptops zoals de ThinkPad X1 Extreme en de MacBook Pro 16"), wordt de laptop snel erg heet en zit het trackpad los.

Dat laatste is echt punt van ergernis. Ik heb de mijne laten repareren omdat het trackpad hevig bewoog wanneer ik simpel mijn vinger over het trackpad swipete. Na reparatie bleek er niets gefixt te zijn: trackpad weer los en is zelfs beschadigd!

Echte adder onder het gras is de support die Dell biedt. Of eigenlijk niet biedt. Ik heb meerdere malen met de helpdesk gebeld en werd steeds van het kastje naar de muur geplaatst. De laptop zou naar behoren werken en ook aan mijn wensen voldoen. Toen ik aangaf dat ik echt niet tevreden was en wilde weten met welke oplossing Dell kon komen, was hun oplossing om simpelweg op te hangen. Echt slechte service dit.

Heb jij ook een Dell XPS 15 9500 (BNX9508)?