Corsair Crystal 570X RGB Zwart

€ 119,90
Specificaties Tower • 4 interne bays - Bekijk alle specificaties

Corsair Crystal 570X RGB Zwart Review

TechWouter 13 april 2021, 86 views Product gekocht

Corsair Crystal 570X RGB Zwart

Mooie kwaliteit kast, erg ruim en makkelijk in gebruik. Zelf €130 voor deze kast betaald wat ik zelf aan de hoge kant vind, Cooler Master verkoopt voor - €100 ook mooie tempered glass kasten. Toch last second voor Corsair gekozen vanwege uiterlijk.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik
  • Uiterlijk
  • Tempered glass
  • luchtfilters

Minpunten

• (Net) iets te weinig ruimte achterin

Na lang zoeken naar een kast deze gekozen in plaats van de 460x of een kast van Cooler Master.

Achteraf een goede keuze aangezien de 570x erg ruim van binnen is en wel mijn olietanker van een radiator (Masterliquid ml360r) kan dragen. Voor de rest is alles makkelijk te installeren en is er genoeg ruimte over. Dit geldt ook voor de voeding cover. Kabels kun je ook mooi wegwerken via de voeding cover en naast het moederbord. Alleen achterin mis ik wat ruimte, met al mijn kabels past het glas achter er maar 'net' op (eigenlijk niet, zie foto's). Zeker met mijn cable extension kit is het erg krap.

Daarnaast is de kast van een behoorlijke kwaliteit en voelt het heel erg stevig aan. Als alles eenmaal geïnstalleerd is, is het een genot om naar te kijken. Kan geen mooiere kast vinden op Tweakers. Luchtfilters zijn een pluspunt aangezien ze met tumbscrews er makkelijk vanaf zijn te halen voor schoonmaak.

Kortom, naar mijn mening een van de mooiste kwaliteit kasten op de markt, maar toch een tikje te duur. (Ookal had ik liever geen andere kast gehad :) ). Aanrader als je m voor een mooie prijs op de kop kan tikken! (niet €180 dus)

Heb jij ook een Corsair Crystal 570X RGB Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.