Tweakers zegt: 8,5

PocketBook Touch HD 3 Grijs

€ 149,-
Specificaties 6" E-Paper touchscreen met 16GB opslag - Bekijk alle specificaties

PocketBook Touch HD 3 Grijs Review

Skyaero 13 april 2021, 188 views Product gekocht

PocketBook Touch HD 3 Grijs

Product is uitermate fragiel en was binnen 30 dagen kapot.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Fragiel

Product was binnen 30 dagen kapot, de binnenkant van het scherm was gebroken. Valt niet binnen de garantie omdat het zou gaan om fysieke schade**. Gezien het product normaal gebruikt is moet ik concluderen dat het product uitermate fragiel is en daarmee onjuist ontworpen.

Doordat het product zo snel kapot was, heb ik geen positieve ervaringen kunnen opdoen.

** Ja ik heb de wet (waarschijnlijk) aan mijn kant, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.

Heb jij ook een PocketBook Touch HD 3 Grijs?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.