OnePlus 9 Pro (12GB intern, 256GB opslag) Zwart

€ 775,-
Specificaties 6,7" • 3216x1440 • 256GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 9 Pro (12GB intern, 256GB opslag) Zwart Review

Nark0tiX 12 april 2021, laatste update op 12 april 2021, 548 views Product gekocht

OnePlus 9 Pro (12GB intern, 256GB opslag) Zwart

Slechte accuduur, Prachtig toestel, mooi scherm. Super snel en top software. Twijfel om hem terug te sturen ivm accu.

Pluspunten

• Scherm
  • Oplaad snelheid
  • Telefoon snelheid

Minpunten

• Accu
  • Camera

Heb jij ook een OnePlus 9 Pro (12GB intern, 256GB opslag) Zwart?

Vraag & Aanbod

Ik heb ook een Oneplus 9 Pro en hij bevalt erg goed. De accu is inderdaad niet fantastisch maar het is vele malen beter dan de Xiaomi Mi 11 die ik hiervoor een paar weken in gebruik had.
Heb je wel de refresh rate en resolutie op de hoogste stand staan?
Yes, refresh rate op 120hz en resolutie op de hoogste stand. Ik kom makkelijk een dag door met gemiddeld gebruik. Ik game niet op mijn telefoon ik gebruik veel Spotify, Chrome, Whatsapp, Gmail en YouTube.
Bizar heb vier mensen in mijn omgeving allemaal ontevreden over de accu.

Kan je anders je screen on time posten. Meten is weten!
Ik heb mijn telefoon vandaag meer gebruikt dan normaal, ik heb een screen on time van ca. 4 uur en 35 minuten en nog 47% accu.

En zoals ik zei het is bij lange na niet geweldig maar ik kan makkelijk een dag doorkomen. Dit was bij de Mi 11 wel anders, die was gewoon leeg om 19.00 uur met een scherm aan tijd van 4 uur.