1 review

Nacon Revolution Pro 3 Official Licensed Controller - PS4 Zwart

€ 89,99
Specificaties Gamepad voor de PlayStation 4 - Bekijk alle specificaties

Nacon Revolution Pro 3 Official Licensed Controller - PS4 Zwart Review

IceMelon 12 april 2021, laatste update op 11 augustus 2021, 148 views Product gekocht

Nacon Revolution Pro 3 Official Licensed Controller - PS4 Zwart

Deze controller is een uitstekende combinatie tussen de DS4 en Xbox one controller. Alleen is het een wegwerp controller. Niet letterlijk. Want zelfs zonder 1 enkele keer gevallen te zijn stopte deze controller tot 2 keer toe met werken. LB en RB zijn zo robuust als een verkade nizza kaakje.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Perfecte combinatie tussen ps4 en xbox controller
  • Hoge kwaliteit verpakking en case

Minpunten

• Waardelose bouwkwaliteit
  • Eindeloos gezeik met klantenservice
  • Stick drift

Ik ga deze review kort houden, aangezien mijn klachten weinig te doen hebben met de prestaties van de controller, en meer met de bouwkwaliteit en klantenservice van Nacon.

De revolution pro 3 controller is een DS4 controller in een Xbox jasje. Wat mij betreft mijn ideale controller. En dat was het ook voor de eerste paar weken. Na 3 weken kreeg de rechter analog stick last van stick drift. Ik moest een deadzone van 0,25 gebruiken om deze niet meer te merken. Na 3 maanden begaf de rechter bumper het wat betreft de klikkende feedback van de controller. Ik heb direct contact proberen op te nemen met Nacon aangezien ik weet wat er gebeurd als zo'n knop niet meer goed klikt. Ik heb op 2 verschillende portals op hun website contact proberen op te nemen. Geen reactie. Ik heb in de afgelopen 2 maanden in totaal 7 verschillende contactformulieren ingevuld zonder enige reactie van nacon. Ik heb zelfs de Twitter van Nacon Benelux proberen te benaderen. Zonder succes. Nu heb ik een controller van bijna 100 euro die niks zit te doen in zijn doos, en een Frans bedrijf waarmee letterlijk niet te communiceren valt.

Als je toch een Pro Revolution 3 controller wilt kopen na het lezen van deze review. KOOP HEM NIET VAN NACON!! Haal hem van Amazon of een dergelijke verkoper met een garantiebeleid.

EDIT: Na 8 contactverzoeken en een proces van bijna 2 maanden een vervangende controller toegestuurd gekregen. Hopelijk gaat deze langer dan 5 maanden mee.

EDIT 2: Het antwoord is nee. 3 maanden deze keer. Het zijn overigens geen mechanische dingen die kapot gaan. Het is gewoon de Omron knop in de controller zelf. Ik heb deze controller een tweede kans gegeven door m 3 sterren te geven. We gaan weer vrolijk naar 1 ster. Wat een teringzooi.

Ik ga hier verder geen woorden aan vuilmaken. Deze controller NIET KOPEN.

Heb jij ook een Nacon Revolution Pro 3 Official Licensed Controller - PS4 Zwart?