Logitech Ergo K860 (Qwerty US)

€ 95,20
Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Ergo K860 (Qwerty US) Review

JoostEpeNewbie 9 april 2021, 110 views

Logitech Ergo K860 (Qwerty US)

Een fijn toetsenbord dat makkelijk wegtypt. Ondanks dat het even wennen is zorgt het ervoor dat je polsen in een veel betere houding zijn, hierdoor merk ik aanzienlijk minder polsklachten na een lange werkdag.

Pluspunten

• Ergonomisch, minder klachten
  • Installatie
  • Typgemak
  • Bouwkwaliteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Aan het begin erg wennen

Sinds een paar weken dit toetsenbord in huis om te testen. Ik had al de Mx Master 3 in huis van Logitech, waardoor dit een mooie aanvulling is. De installatie is enorm makkelijk, en het schakelen tussen verschillende apparaten zorgt voor een vloeiende gebruikservaring.

Ik had persoonlijk nog geen ervaring met ergonomische toetsenborden, en moest daardoor aan het begin erg wennen aan de indeling. Gelukkig was dit na ongeveer een weekje gebruik al een stuk beter, toch merk ik dat ik alsnog meer typfouten maak dan normaal.

Het toetsenbord helpt wel erg goed met het behouden van een ergonomische houding. De polssteun, de ergonomische indeling en het feit dat het toetsenbord aan de voorkant omhoog kan worden gezet dragen allebei aan een verbeterde polshouding. Ik merk na een lange dag thuiswerken echt dat hierdoor polsklachten sterk verminderen.

Mocht je op zoek zijn naar een ergonomisch toetsenbord dan is dit zeker een aanrader, hij typt lekker weg, is makkelijk in gebruik en zorgt voor aanzienlijk minder polsklachten.

Heb jij ook een Logitech Ergo K860 (Qwerty US)?