Nest Cam Outdoor 1-pack

Specificaties Draadloze buitencamera + app - Bekijk alle specificaties

Nest Cam Outdoor 1-pack Review

Rrrrob3rtNewbie 7 april 2021, 85 views Product gekocht

Nest Cam Outdoor 1-pack

Het systeem werkt niet zonder een duur abonnement. Beelden zijn zeer goed. Echter....camera is onbetrouwbaar! Camera is gericht op de oprit voor ons huis. We hebben uiteraard regelmatig aanloop maar lang niet altijd worden deze bewegingen gedetecteerd en vastgelegd. Dit maakt het systeem waardeloos als beveiligingscamera.

Pluspunten

• goed beeld

Minpunten

• detecteert niet altijd bewegingen
  • dus waardeloos

Kwaliteit Score: 1
Weliswaar waarschuwt het systeem als de camera offline raakt maar wat heb ik daaraan. Als ik bijvoorbeeld weet dat dat aan de wifi ligt kan ik er iets mee maar de wifi is zo vast en stabiel als een huis.

Ik ben zeer teleurgesteld.
Ik zal het abonnement uitzitten maar wel uitkijken naar iets anders.

Heb jij ook een Nest Cam Outdoor 1-pack?