LG 27UL850-W Zilver

€ 506,99
Specificaties 27" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 27UL850-W Zilver Review

Fred13 6 april 2021, 308 views Product gekocht

LG 27UL850-W Zilver

Dit is een monitor met mooi helder en scherp beeld. De kleuren lijken natuurlijk (zonder overdreven te zijn). Het is een HDR IPS paneel met hoge lichtopbrengst.

Pluspunten

• mooi helder groot beeldscherm
  • veel aansluit mogelijkheden
  • stevige voet
  • veel verstelmogelljkheden
  • USB-C aansluiting

Minpunten

• niet opzij te draaien
  • grote losse voeding

Deze monitor heeft een mooi helder beeld (HDR10) en de kleuren zijn natuurlijk.
Ik gebruik deze monitor ter vervanging van een 24 inch full HD monitor. Het is een wereld van verschil. Dit 4K HDR beeldscherm is veel helderder en prettiger in gebruik. De afmetingen zijn groot maar niet te groot op mijn bureau.
De monitor heb ik uitgebreidt gecontroleerd op dode of stuck-at pixels maar geen gevonden.
Na de eerste week van gebruik kan ik zeggen dat de monitor geen verhoogde stress op mijn ogen geeft.

De bijgeleverde software helpt om het volledige scherm optimaal te gebruiken. Ik gebruik deze monitor hoofdzakelijk voor mijn werk of foto/video te bewerken.

De monitor heeft veel aansluiting mogelijkheden waarvan ik persoonlijk veelvuldig van de USB-C gebruik maak. Dit werkt prima in combinatie met een windows laptop (Lenovo Thinkpad) of met een Macbook-Air M1.

Tevens heeft het beeldscherm veel verstelmogelijkheden en een stevige voet. Alleen jammer dat het scherm niet opzij kan draaien (maar je kunt natuurlijk ook de monitor optillen en voet iets draaien)

Samenvattend kan ik zeggen dat ik dik tevreden ben met deze aankoop.

Heb jij ook een LG 27UL850-W Zilver?

Vraag & Aanbod