Apple iPhone 12 Pro 256GB Grijs

€ 1.110,-
Specificaties 6,1" • 2532x1170 • 256GB - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 12 Pro 256GB Grijs Review

Dynamix86 4 april 2021, 412 views Product gekocht

Apple iPhone 12 Pro 256GB Grijs

Over het algemeen een goede telefoon; snel en de accuduur is goed. De telefoon is echter wel erg fragiel.

Pluspunten

• Snel
  • Goede accuduur

Minpunten

• Duur
  • Fragiel

Over het algemeen een goede telefoon. Hij is erg snel, maar regelmatig werken apps niet goed en blijven ze hangen. Ik heb al 13 jaar alleen maar iPhones en ik merk dat deze versie erg fragiel is. Ik stopte deze 2 maanden geleden in mijn zak en er zat een kleine kras op het scherm terwijl ik zeker weet dat deze niks scherps geraakt heeft, hooguit een rond ijzeren nopje op mijn broek of iets dergelijks.

Gisteren kwam ik er ineens achter dat er een aardige barst in de achterkant van mijn iPhone zit, en ik weet zeker dat deze die dag ervoor niet is gevallen. Geen idee hoe dit dus is gekomen, maar wat wel zeker is, is dat de Phone lang niet zo sterk is als dat beweerd wordt.

De accuduur is overigens goed. Bij normaal gebruik is deze meestal 50% leeg aan het einde van de dag.

Heb jij ook een Apple iPhone 12 Pro 256GB Grijs?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties

Geen idee hoe dit dus is gekomen, maar wat wel zeker is
Volgens mij is het enige wat zeker is, is dat je niet weet waar de schade vandaan komt.