Philips 43PUS7555 Zilver

€ 314,-
Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 43PUS7555 Zilver Review

playon1955 3 april 2021, laatste update op 6 februari 2022, 387 views Product gekocht

Philips 43PUS7555 Zilver

Geen slimme smarttv maar wel een handige en eenvoudige televisie met een goed beeld. Natuurlijk kleuren palet waar Philips bekend om staat.

Pluspunten

• Super Mooi Beeld
  • Snel
  • Mooi design
  • 4K
  • Geluid

Minpunten

• Slimmigheid ontbreekt.

Goh waarom een smarttv of 4K was nog even de vraag. De TV werd echt te klein om relaxed te kijken. We wilden nooit aan zo'n groot scherm, maar 32inch kan echt niet meer in de woonkamer. Een Netflix knop toch wel handig. Casten met een Chromecast houdt de tv bij de les.

Hoewel 4K aanbod beperkt is, is het voor streams en ook foto's toch wel waanzinnig mooi. Bovendien zal het aanbod in de toekomst nog wel groeien.
Wat downloads van 4K bestanden gedaan en vergelijkende testen tussen full hd en 4K films en dat zijn 4K bestanden toch net even gedetailleerder en scherper. Ook de kleuren zijn fraaier.
Echt nodig is het niet. Beeld is al goed genoeg met full HD.

In het Netwerk staat de ingebouwde mediaspeler zijn mannetje en speelt films rechtstreeks van mijn NAS af. Bovendien kun je keuze maken of en in welke taal een ondertiteling moet meelopen.

Wat ik heel bijzonder vind van deze tv is het mooie geluid. Zelden (zelfs bij muziekprogramma's) speel ik via een optische verbinding het geluid af op mijn bose systeem. Kortom niet eerder ervaren dat een tv mooi geluid voortbracht.

De snelheid met overschakelen uit en aanzetten heel prettig allemaal.
Uitstekende televisie als je niet veel geld wil uitgeven aan een TV.
Die features die ik allemaal mis zitten mij helemaal niet dwars. Scheelt aanzienlijk op je budget.

Heb jij ook een Philips 43PUS7555 Zilver?