LOQED Touch Smart Lock

€ 304,42
Specificaties Deuropener (Bluetooth) - Bekijk alle specificaties

LOQED Touch Smart Lock Review

Klaas_SchippersNewbie 31 maart 2021, laatste update op 1 april 2021, 139 views

LOQED Touch Smart Lock

Zeer tevreden met het smart lock, veel gebruiksgemak voor een stevige prijs.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Weg kunnen gaan zonder sleutels
  • Er is een sterke motor gebruikt

Minpunten

• HomeKit integratie ontbreekt nog
  • Batterijen redelijk snel leeg
  • Slot draait langzaam

Kwaliteit Score: 4
Sinds oktober 2020 in het bezit van het Loqed Touch Smart Lock en sinds dag één een tevreden gebruiker. De installatie ging heel gemakkelijk, met de uitleg en prima zelf te doen. Ook de afwerking vind ik prima op orde. Waar ik bang voor was, waren eventuele kinderziektes in het gebruik. Tot op heden zijn die er niet geweest. Mijn partner is niet zo van de techniek, dus voor haar was gebruiksgemak van groot belang. Zij wil sins de ‘touch to open’ functie niet meer terug naar een ‘dom’ slot.
Onze oudste zoon maakt gebruik van een toegangscode en we hoeven niet bang te zijn, dat hij zijn sleutel verliest. Wat ik zelf erg fijn vind is dat ik de deur uit kan gaan, zonder iets mee te nemen. Zonder ballast een rondje rennen is best lekker.
Handig is ook de deur open kunnen doen op afstand.
De motor is sterk genoeg om de deur van het slot te halen. Nadeel hiervan is dat het slot langzaam draait. In het gebruik went dit snel.
Wat nog ontbreekt is Apple HomeKit integratie, dan zou het slot nog ‘smarter’ zijn.

Heb jij ook een LOQED Touch Smart Lock?