LOQED Touch Smart Lock

€ 348,50
Specificaties Deuropener (Bluetooth) - Bekijk alle specificaties

LOQED Touch Smart Lock Review

wivrNewbie 31 maart 2021, 105 views Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Dit is echt het slimme slot zonder sleutels. Bovendien werd ik prima ondersteund bij installatie en ingebruikname. Alvast mijn beste koop van dit jaar.

Pluspunten

• Makkelijk zelf te installeren
  • Heel goede support
  • Regelmatig updates van de app

Minpunten

• Niet goedkoop maar zeker het geld waard

Kwaliteit Score: 5
Na lang twijfelen en zoeken op het internet een slim slot gekocht voor mijn voordeur. De jongens van LOQED zijn goed bezig. Super handige handleiding om zelf te installeren en bij twijfel of problemen krijg je snel degelijke ondersteuning. Zelfs mijn vrouw is overtuigd en dat wil al wat zeggen. Ik ben zeer tevreden ook met wat er nog allemaal in 't verschiet ligt want er worden nog steeds verbeteringen aan de app ontwikkeld. Zeker een aanrader.

Heb jij ook een LOQED Touch Smart Lock?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.