LOQED Touch Smart Lock

€ 304,42
Specificaties Deuropener (Bluetooth) - Bekijk alle specificaties

LOQED Touch Smart Lock Review

wesssleeeyyyNewbie 31 maart 2021, 106 views Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Strak product voor een prima prijs van een bedrijf dat goed doorontwikkeld heb ik het idee.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit materiaal
  • Mooi design
  • Doorontwikkelingen

Minpunten

• Soms wat kleine vertragingen

Kwaliteit Score: 5
Voor mijn aankoop was ik erg sceptisch over een automatisch deurslot. Ook dat een Nederlands bedrijf dit slot ontwikkelde vond ik wel spannend. Is er voldoende doorontwikkeling? Werkt het slot goed, geen vreemde bugs dat ineens de deur open gaat in de nacht bijv. Heb dit slot nu een aantal maanden en wil niet anders meer. Slot werkt prima, makkelijker te installeren en support is rete snel met reageren op een vraag. Erg blij ook met de communicatie van Loqed betreft productontwikkelingen, geeft me veel vertrouwen!

Heb jij ook een LOQED Touch Smart Lock?