LOQED Touch Smart Lock

€ 349,-
Specificaties Deuropener (Bluetooth) - Bekijk alle specificaties

LOQED Touch Smart Lock Review

Andreas.H.G.Newbie 31 maart 2021, laatste update op 31 maart 2021, 68 views Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Geweldig Ja wat moet ik nu nog toevoegen na al die goede recensies. Ook ik vind het een geweldig slot 🔐 waarover bij het ontwerp is nagedacht en niet zo maar iets in elkaar geprutst. Een heel mooie techniek en daarbij ook nog eens mooi om te zien.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Mooi design
  • Perfecte service

Minpunten

• Geen

Kwaliteit Score: 5

Heb jij ook een LOQED Touch Smart Lock?