HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Blue)

Niet beschikbaar
Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Blue switches - Bekijk alle specificaties

HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Blue) Review

n13k2 31 maart 2021, laatste update op 31 maart 2021, 74 views Product gekocht

HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Blue)

Prima toetsenbord voor het prijspunt (66 euro op moment van aanschaf). Bouwkwaliteit is zeer solide, metalen topplate zorgt voor veel rigiditeit en een aardig gewicht. Jammer dat er geen RGB op zit. Ondersteuning op Mac verschrikkelijk slecht.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Afneembare kabel
  • Gebruik met windows prima

Minpunten

• Gebruik met mac verschrikkelijk
  • Geen RGB
  • Rode kabel

Keycaps niet te "gamer", met de verlichting uit prima als office keyboard te gebruiken. Snoer heeft wel rode accenten, maar die is verwisselbaar.

Wel is het een punt dat sommige webshops dit toetsenbord ook adverteren als mac-compatible. Nou dat is die dus zeker niet. Function keys werken niet op mac, waardoor je je media, geluid en ook de verlichting niet kan bedienen. Ook "crasht" het toetsenbord zeer regelmatig, waardoor een toets een paar seconden blijft hangen, en vervolgens niet meer werkt tot je het toetsenbord opnieuw aansluit. Ik denk dat dit mij zo ong. 10 keer per dag gebeurd.

Ik heb mijn eerste exemplaar terug gestuurd, vervangende had precies hetzelfde probleem. Op internet spreken ze over een mogelijke software update die dit verhelpt, maar deze deed voor mij ook niks.

Ook is het jammer dat de verlichting niet RGB is, had wel een 10tje meer betaald als ik deze op wit in kon stellen.

Heb jij ook een HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Blue)?

Vraag & Aanbod