1 review

Gigabyte AORUS KD25F Zwart

€ 426,97
Specificaties 24,5" • 1920x1080 (Full HD) • 240Hz • TN • 0,5ms - Bekijk alle specificaties

Gigabyte AORUS KD25F Zwart Review

PCJoost 30 maart 2021, 137 views Product gekocht

Gigabyte AORUS KD25F Zwart

Een van de beste 240hz gaming monitoren out there. Zorg wel voor een PC die t een beetje bij kan houden. Verder niks op aan te merken. Tis deze, of die nieuwe BenQ met DyAc+. De rest, is troep.

Pluspunten

• Monitor OSD
  • Vloeiender dan water uit mn kraan
  • Monitor stand
  • RGB
  • USB poorten

Minpunten

• Paneel zoemt op hogere refreshrates
  • Aux port op monitor onbruikbaar door zoem

Dus, de KD25F.

Ik heb 3 van deze monitoren gehad, alledrie hadden ze een zoemend paneel op 240hz.
Nu heb ik er mee leren leven en ik zeg je eerlijk, never meer een andere monitor want deze is echt insane.

Maar alsnog raar dat je dan dus duizenden mensen hebt, die deze kopen, NIEMAND hoort m zoemen op 240hz.
En dat zijn dan mensen die audio apparatuur en monitoren reviewen.

Verder is het gewoon een van de meest insane 240hz 0.5ms monitorer out there.

Heb jij ook een Gigabyte AORUS KD25F Zwart?