Blaupunkt Bluebot XBOOST

€ 249,-
Specificaties Dweilrobot - Bekijk alle specificaties

Blaupunkt Bluebot XBOOST Review

hromeijn56Newbie 28 maart 2021, 350 views Product gekocht

Blaupunkt Bluebot XBOOST

Prima robot

Pluspunten

• Laag, kan daardoor onder de bank en kasten goed schoonmaken
  • Geluid is prima, je kan gewoon tv blijven kijken
  • Kwaliteit schoonmaken is goed

Minpunten

• Staat regelmatig vast met de melding dat de stoot number rechts vast zit
  • De hond reageerde luid blaffend, met een groot bot kluif is dat prima op te lossen
  • Reacties op vragen via de app zijn er tot op heden niet

Zelf heb ik wel een paar vragen
Via de app kan je inplannen wanneer die moet schoonmaken, echter kan je maar uit 1 programma kiezen
als je ook wilt dweilen kan ik nergens vinden of je ook schoonmaakmiddelen mag gebruiken en welke dat dan kunnen zijn
Heb al een paar keer de melding gehad dat de rechter nummer vast zit
Via de app kan je deze vragen ook stellen, alleen krijg ik daar geen antwoord

Heb jij ook een Blaupunkt Bluebot XBOOST?