Crash Bandicoot 4: It's About Time, Windows Review

Emiel1984 27 maart 2021, laatste update op 27 maart 2021, 269 views Product gekocht

Crash Bandicoot 4: It's About Time, Windows

Erg leuk spel voor relatief weinig geld. Ontzettend mooi in elkaar gezet en heeft geen enkele moeite om te draaien op oudere videokaarten. Ben erg blij mijn mijn aankoop en zou iedereen dit spel aanraden.

Pluspunten

• Geen bijzondere PC nodig
  • Hoge en stabiele FPS
  • Checkpoints
  • Oude modus nog mogelijk

Minpunten

• Keyboard settings steeds veranderen
  • Laadtijden tussen de levels.
  • Momenteel enkel digitaal te krijgen

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 4
Geluid Score: 5
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 5
Product digitaal gekocht bij Blizzard (battle.net) op de dag van release.
Daar kon ik deze namelijk voor een 40 dollar aanschaffen en was daarmee het goedkoopste winkel.
Voor dit bedrag kon ik dit spel niet laten liggen.

Ik heb een nintendo-switch voor als ik voor werk onderweg ben en zou het spel daar ook graag op willen maar ik kon helaas geen 'package-deal' vinden zodat ik direct het spel voor meer platformen zou hebben.

Spel geeft op maximale (N.Sane) instellingen nog continue ruim boven de 100fps op een GTX-970 videokaart.
Begrijp daarom niet zo goed dat het spel daar niet standaard op stond ingesteld op basis van de videokaart.
Het is dus goed om deze instellingen zelf te verhogen als je het maximale eruit wilt halen.

De standaard instellingen van het keyboard waren voor mij compleet onlogisch en had ik daarom een aantel keren veranderd. Jammer dat je niet per karakter en masker-gebruik niet kan instellen. Het was voor mij nodig om tijdens het spelen daarom soms deze instellingen aan te passen zodat ik de triggers snel genoeg kon gebruiken.
Het spel lijkt nog duidelijk ingericht op het gebruik van een controller.

Het spel zelf is echt verslavent en blijft leuk omdat je nu checkpoints hebt in het spel bij de 'moderne' modus,
Je kan overigens het spel ook gewoon op klassieke modus zetten echter is dat naar mijn idee vooral leuk voor de replaywaarde. Bij de eerste 3 delen kon ik nog wel is stoppen met het spel omdat ik een bepaalt punt van een level niet voorbij kon komen.

Heb jij ook een Crash Bandicoot 4: It's About Time, Windows?