Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart)

€ 105,-
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart) Review

ronline26 26 maart 2021, 685 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart)

goede geluidkwaliteit goede oplaadcase goede microfoon pasvorm is minder doet in het begin vrij veel pijn maar wordt minder, echter zitten de buds nog te los en moet je ze elke 10 minuten terug duwen batterijduur met ANC en hoog volume is 4-5 uur niet heel veel prijs te hoog

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • oplaadcase
  • belkwaliteit

Minpunten

• pasvorm
  • batterijduur
  • ANC buiten
  • prijs

Ik heb de buds+ ongeveer en jaar gebruikt en raakte helaas de oplaadcase kwijt. Daarom heb ik gekozen om de Buds Pro te kopen. Deze zijn echter niet helemaal wat ik ervan verwachtte.

de plus punten:
De geluidskwaliteit is heel erg goed. als ik de buds + een 8 vond vind ik deze zeker een 9. Daarnaast is de oplaadcase een stuk beter dan de voorganger. het openen en sluiten voelt veel steviger en ik verwacht dan ook niet dat de case snel kapot gaat. De microfoon is ook behoorlijk goed vergeleken met andere draadloze oortjes

Dan nu de minpunten:
De oortjes zitten niet lekker en ook niet heel erg goed vast. Het wordt wel steeds minder maar zeker de eerste weken heb ik enorme last van mijn oren gehad na het dragen van de oortjes. De oortjes vallen zeker niet uit je oren, dat heb ik al vaak geprobeerd. Maar de oortjes komen wel los van de optimale positie waardoor de geluidskwaliteit minder wordt en ik ze elke 10-15 minuten weer terug moet duwen.
Verder vind ik de batterijduur ook niet erg goed. Meestal gaan de oortjes met ANC en op het hoogste volume zon 4-5 uur mee. Echter kun je ze wel 2-3 keer opladen met de oplaadcase voordat die leeg is dus dat is wel prima.
Active Noise Cancelling is zeker buiten niet echt een aanrader. Als je met tegenwind fietst hoor je een rare ruis door de wind. Buiten kun je hem dus beter uitschakelen terwijl dit juist is waarvoor ik het wou gebruiken. Echter is het binnen wel best fijn om te gebruiken tijdens het typen van reviews bijvoorbeeld hoor je je toetsenbord een heel stuk zachter. Maar ik heb nog nooit een goede koptelefoon of dergelijke met ANC gebruikt dus het kan ook zijn dat het niet heel goed is aangezien ik geen referentiekader heb.
de prijs is ook nog wat aan de hoge kant. Ik zou deze oortjes pas aanraden rond de 110,- denk ik aangezien ze zeker beter klinken dan de buds+ maar in veel andere dingen echt flink minder zijn.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties

Bedankt voor de duidelijke review. :)
Ik heb 1 vraag over het comfort en/of de pasvorm: Je gaf aan dat je de Buds regelmatig terug moest duwen in jouw oor. Maakte de bijgeleverde eartips in verschillende maten hier geen verschil in? Zelf moet ik bij oordopjes vaak de grootste eartips gebruiken om ook niet eenzelfde probleem te hebben.
In de doos zitten 3 maten, de grootste gaan niet helemaal mijn oor in, de middelmaat past maar zit zoals aangegeven iets te los (deze gebruik ik). En de kleinste valt er heel vaak uit bij mij. Dus mijn oren zitten precies tussen de grote en middelmaat in helaas.
Ik heb hetzelfde probleem, en vind de pasvorm niet helemaal fijn.
Momenteel heb ik de grote tips erin zitten maar nog komen de dopjes los, mijn IconX Earbuds waren qua pasvorm velen malen beter.
Hier zaten ook wings bij waarmee je de buds in je oorschelp kon klemmen, hiermee bleven ze perfect zitten.
En ik vind de bediening van de Icon X ook veel beter werken, zijn minder gevoelig.
Bij het terug drukken van de Pro's skip je al gauw een nummer of erger je hangt een oproep op.

Wel moet ik zeggen dat ik de geluidskwaliteit van de Buds Pro vele malen beter vind!
Maar ook ik vind de ANC nog tegenvallen.
Hopelijk wordt er bij de nieuwe versie een kruising tussen de Icon X (pasvorm) en de Buds Pro (geluidskwaliteit) gemaakt.
bedankt voor de review !

kunnen deze oortjes ook individueel gebruikt worden? Ik wil in principe alleen het linker oortje gebruiken om te bellen tijdens het hardlopen. Alleen als ik (sporadisch) muziek luister wil ik ze samen gebruiken.

alvast bedankt voor je reactie
Buds Pro werken ook prima los van elkaar, weet ik uit ervaring ...
Alleen update van firmware lukt dan niet meer, daarvoor moeten beide oortjes tegelijk verbonden zijn.
Ik ben het rechter oortje kwijt; wil je die dan aan me verkopen :-)

[Reactie gewijzigd door emmerx op 14 maart 2022 14:12]

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.