1 review

Samsung Galaxy S20 FE 5G (8GB ram, 256GB opslag) Blauw

€ 549,-
Specificaties 6,5" • 2400x1080 • 256GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S20 FE 5G (8GB ram, 256GB opslag) Blauw Review

ADN 25 maart 2021, laatste update op 14 juli 2021, 305 views Product gekocht

Samsung Galaxy S20 FE 5G (8GB ram, 256GB opslag) Blauw

Het toestel blinkt nergens echt op uit, maar is gemiddeld genomen erg goed. Bevindingen: - Zwakke trilmotor - Schermbreedte breedte valt tegen en de bezels zijn aan de dikke kant - Geen 3.5mm jack plug - Mooi geluid maar bij flinke bas-beat dempt het volume iets van de overige muziek

Pluspunten

• Goede batterijduur
  • Snel
  • Allround toestel (niks is uitmuntend, maar niks is ook slecht)
  • 120hz scherm
  • Snapdragon 865 met 8GB/256GB geheugencombinatie
  • IP-68 rating (waterdicht)

Minpunten

• Zwakke trilmotor
  • Geen 3,5mm jack plug
  • Vingerscanner gevoelig voor plaatsing vinger
  • Bezels groter dan S20 en daardoor minder luxe uitstraling
  • Geluid bij bas-beat

Dit product gekocht via Samsung Italie (ik heb Italiaanse familie die me het toestel konden doorsturen) met een mooie korting van 30% en 100 euro cashback. Inclusief verzending naar NL kost het toestel me 520 euro. Vond het extra geheugen toch de moeite waard.

Het toestel blinkt nergens echt op uit, maar is gemiddeld genomen erg goed. Wel zijn er een aantal minpunten:
- De trilmotor is echt heel zwak (lees: ik slaap er doorheen), waar mijn LG V20 veel harder trilde.
- Het scherm is 6.5 inch. Lekker groot op papier. Hoog is het zeker, maar qua breedte vind ik het tegenvallen. Was wel even wennen. De bezels zijn ook net wat dikker dan bij bijvoorbeeld de S20.
- Geen 3.5mm jack plug. Het is de hedendaagse trend, maar toch irritant dat ik nu een adaptertje moet aansluiten.
- Het geluid uit de speakers is best mooi. Er is echter een grote maar... Als er een flinke bas-beat komt, dan dempt het volume iets van de overige muziek. En dat komt heel irritant over. Nou ben ik redelijk veeleisend m.b.t. geluid en bij alle overige muziek is het prima, maar ik vind het toch heel storend. En het is niet dat ik het geluid heel hard heb staan (want dan kan ik begrijpen dat de versterker tegen grenzen aan loopt).

Heb jij ook een Samsung Galaxy S20 FE 5G (8GB ram, 256GB opslag) Blauw?