Fractal Design Focus G Zwart

€ 57,77
Specificaties Tower • 3 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Fractal Design Focus G Zwart Review

PCJoost 23 maart 2021, laatste update op 30 maart 2021, 72 views Product gekocht

Fractal Design Focus G Zwart

Als je op zoek bent naar een case, prima. Als je op zoek bent naar kwaliteit, skip Fractal Design cases. Mijn case wankelt, altijd al gedaan, en de front Aux poort werkt bagger (statische geluiden). Ook is het metaal wat ze gebruiken erg dun.

Pluspunten

Minpunten

• Dun metaal
  • Aux poort voorop DOA
  • Case wankelt
  • Amper ruimte voor cable management
  • Bijgeleverde fan begon te resoneren - vervangen

Om nog even toe te voegen, toen ik mijn moederbordje uit de kast aan het halen was, brak de USB3.0 connector af. Met een tang uit mn moederbordconnector moeten vissen.

Gelukkig is dat wel kwaliteit ;)

Heb jij ook een Fractal Design Focus G Zwart?