Cooler Master V8 GTS

Specificaties 140mm diameter met 36dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Cooler Master V8 GTS Review

generalm13 23 maart 2021, 164 views Product gekocht

Cooler Master V8 GTS

Informatieve review over de V8 GTS omtrend AM4 CPU's

Pluspunten

• AM4 Compatible

Minpunten

• Installatie is lastig

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 2
Geluidsproductie (min) Score: 5
Pfoe, where to start....

Deze koeler in eerste instantie gekocht voor mijn I7-4790K en toen kwam ik er achter dat tegen de tijd dat Ryzen CPU's op de markt zouden komen er een AM4 upgrade kit zou komen, Volgens mij zit er bij de V2 versie van deze koeler al een AM4 kit bij maar ik wist niet of ik die nog ergens had liggen dus alsnog aangeschaft (zijn nu helaas niet meer beschikbaar)

De koeler op zichzelf werkt goed, zowel op de i7-4790k en de Ryzen 9 5900x!!!

Ik heb onlangs de koeler op mijn 5900x gemonteerd en ik ben zeer tevreden over de prestaties,

Met de standaard fan curve van mijn moederbord was hij nogal aan de luide kant met 1400RPM maar na wat tweaken loopt ie nu op 1080 RPM en houd de CPU op die manier op 51c idle (dit lijkt hoog, maar de 5900x is nogal een heethoofd, don't believe me? google het maar :P

Onder max load is de CPU bij mij nog niet boven de 70 uitgekomen en dat vind ik voldoende voor mijn doen :D

Heb jij ook een Cooler Master V8 GTS?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.