Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart

Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart Review

TruetactiX 23 maart 2021, laatste update op 23 maart 2021, 506 views Product gekocht

Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart

Geweldig design. Goede afstandsbediening. One Connect Box is uitvinding van de eeuw!

Pluspunten

• Design!!
  • One Connect Box
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Geen Android, sommige apps mis ik.
  • Geen DTS passthrough

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Qua beeld misschien niet de absolute top maar zeker niet slecht. TV kan lekker fel en voor onze woonkamer is dat perfect

Deze tv koop je eigenlijk voor het design en die is onovertroffen. Geweldig hoe deze tv opgaat in je interieur en hoe mooi strak het tegen de muur valt.

De One Connect Box is echt een verademing. Hopelijk wordt dit de toekomst.

Enige jammer is dat de tv geen Android draait waardoor ik een paar apps mis (vooral VLC) maar opgelost met een Nvidia Shield wat achteraf ook geen miskoop is geweest door de geweldige upsampling.

Heb jij ook een Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart?

Misschien leuk om te laten zien hoe die in je woning staat/hangt :)

Toch wel het USP van dit model.

[Reactie gewijzigd door EValentino op 23 maart 2021 15:20]

U vraagt wij draaien.. Heb er 2 foto's in gezet!